Hanımlar bebeğim memedeyken sürekli memeyi bırakıp geri tutmak için resmen savaş veriyor neden sürekli memeyi bırakır bu durumda olan annelerimiz var mı? Önce emiyor bırakıyor ağlıyor tutuyor geri emiyor vs bu şekilde devam ediyoruz sonra yoruluyoruz kucağıma alıp pışpışladığım da hemen uyuyor, uykusu olduğu için mi yapıyor bilmiyorum fakat yerine koyunca da 5 dka sonra geri uyanıyor acaba doymuyor mu? Şuan emzik verdim biraz daha uzun sürecek gibi uyanması..