Merhabalar kızım 4 aylık doktorumuz Demir ilacı başladı 2 gün önce iki emzirme arası diye özellikle söyledi ben yanlış yaptım galiba aç karına olacak diye acıkınca veriyorum ama kızım emmek istiyor sonrasında emzirmek durumunda kaldım bizler bile kullanırken kan ilacını içtikten sonra en az yarım saat bişey yemiyoruz sizler nasıl veriyorsunuz kan damlasını bebişlerinize?