Merhaba anneler
Bebeğim 10 aylık henüz bı dişi yok. Sadece anne sütü almak istiyor önceden meyve filan yerdi ama şimdi hiç bişey yemek istemiyor. Ne verirsem 2 kaşık anca yiyip bidaha yemek istemiyor. Sizler neler veriyorsunuz bide havaların sıcak olmasından kaynaklı olabilir mi bu sizce