AntiFilozof 5 buçuk ay oldu sezeryan olalı kesilen yer değilde iç çamaşırının lastiğinin değdiği yerler hala acıyor normalmi acaba?
Cagla1903 AntiFilozof Benim De 1 Ay olacak ama benim de öyle karnıma dokununca yara gibi iç çamaşırının değdiği yerler aciyor ☹
Morfrenk AntiFilozof evet benim daha 2 ay oldu o iç çamaşır yerinin acısı geçeli şuan 9. 5 aylık kızım
29052021 AntiFilozof 2 ay oldu çok acıyo yaram. Mecburen yüksek bel iç çamaşırı tercih ediyorum. Öncesinde de sürekli yara kısmına denk gelenlerden giyerdim.zor alıştım
-erCansu- AntiFilozof canım yüksel bel iç çamaşırı giydim baya bı sure şuan nerdeyse 3 sene olacak sezeryan izinden eser kalmadı hiç bı skintim yok çok şükür
Ozcskrl Oğlum 1 yaşında bikaç aydır düşük bel giyebiliyorum oda uzun süre baskıda yine rahatsızlık hissediyorum o bölgede. Kendini onarması tam anlamıyla 2 yılı buluyo demişti doktorum. Kaç kat kesiliyo 🤷🏽♀️
Mom727272 Ozcskrl peki sezaryan olup erken hamile kalanlar nasil yapıyor acaba? Rahim taşıyor mu ya da ağrımaz mi?
Mom727272 AntiFilozof benim 8 buçuk ay oldu ama.hala içi açıyor bebeğim basınca falan. Neden acaba merak ediyorum. Kesilen yerler iyilesmemis mi oluyor acaba?
Ozcskrl Mom727272 doktorlar bu konuds zaten uyarıyolar ortada bir risk var kişi bunu bilerek riske giriyor demek mutlaka problem yasayand avsddır yasamayanda 🙁
Keceart AntiFilozof nerdeyse herkes de olmus bende olmadı ama kesilen bölgede hissizlik var 3.5 ay oldu doğum yapalı 6 aya kadar olabilir dedi doktorm hatta bi sene bile hissetmeyen varmıs