Ozdesmom Umay3840 gazı olan bebek hem uyumaz hem emmeyi reddeder kendisini kasar ve sürekli ağlar benim de ilk bebeğim öğrendiklerim bu kadar 😅 umarım işinize yarar
Wanderlust Umay3840 gazi olsa ayaklarini karnina ceke ceke ikina ikina helak olur uyuyamaz pek. Aglar huzursuz olur fln
piamater Umay3840 benim bebeğim kolik. Çok fazla gazı var ultrasonda bakıp söyledi doktor ama uyuyor. Sadece uyurken cok ses cıkarıyorum sürekli ıkınıyor ve sık uyanıyor