Poncikannesi606 Kızlar en erken kaçıncı ayda kullanabiliriz ve kaç damla? Kullanan bilgisi olan var mı?
Poncikannesi606 Ya bir anne de mi yok kullanan tavsiyede bulunacak. Kaynanam desem 100 kişi toplanırdı.
1234567890__ Bende kullanmak istiyorum ama açıkçası korkularım var. Oyuzden postunuzu burdan takip edeceğim
tugraberk ben kullandım ilk 3 4 gun çok iyidi ama sonra eski halımıze geri döndük 34 aylıkken kullandım şuan 35 aylık 25 30 damla arası veriyordum bitirdim şişeyi bidaha da almadım