Ben sadece sağlıklı şeyler yedirmeye çalışıyorum birde inek sütü kullanmayı düşünmüyorum hazır paketli gıdada öyle, kavanoz mama dışında paketli bir gıda tükettirmedim hiç, genelde et ağırlıklı besliyorum et yemeği çok seviyor, kuzunun her kısmını yediriyorum iç organları hariç, incik kısmını çok seviyor haftada 2 incik yiyor, kıymasınıda yiyor, yeşil sebzeleri çok sever onları tüketiyor, buharda haşlıyorum genelde, ezogelin çorbasına bayılıyor onuda çok içiriyorum, bulgur pilavını sever mercimekli, yoğurdu çok sever her gün 2 kase yer