çok bunaldım yaz günü beni o kadar bunaltıyoki anlatamam. ne evle ilgilenebiliyorum ne yemek yapabiliyorum kendime kocama vakit ayırmayı saymıyorum bile. yapışık ikizim gibi sürekli kucak istiyo bırakınca katıla katıla ağlıyo nasıl başedebilirim bu durumla kafayı sıyırmak üzereyim yardım edin