HappyKids bu konu hakkında kötü bir anımı anlatmak istiyorum. Biz Londra’da yaşıyoruz. Eşim doktor. Bundan 8 hafta önce prensisimi kucağıma aldım allahım nasip etti. Normal doğum yaptım. Bi hayli dikişim fazlaydı. İki gece hastanede kaldıktan sonra doğum doktorum vitamin ağrı kesici verip eve gönderdi , bu ülkede iki günde bir bazen hergün yeni doğan döneminde ebeler eve gelip anneyi ve bebeği sağlık kontrolü yapıyor, bir gün iki gün üç gün herşey iyi giderken en son gelen ebe benim dikişlerime ve kullandığım ilaçlarıma bakmak istedi. Dikişlerinde problem var ve ilaçların eksik dedi. Ben şok oldum. Eşimede güveniyorum tabi ilaçlarımı eksiksiz getirmiştir kullanıyorum diye düşündüm. Doğum doktorum bana antibiyotik yazmayı unutunca nasılsa eşi yazar verir diye düşünmüş, benim eşimde nasılsa doğum doktoru hastanede yattığı sürede antibiyotik vermiştir diye düşünüklerinden ben antibiyotik kullanmadım ve dikişlerim enfeksiyon kapmıştı. Ateş karın ağrısı halsizlik yapıyordu. Artık tek başıma kendi kontrollerimi yapmam gerektiğini anladım eşimde olsa güvenmem tek tek bundan sonra soracağım ☺️ Buda bana kıssadan hisse.
Bu süreçte bol bol dikişli olan bölgeyi yıkayıp çok iyi kurutup kısa sürede atlattım , nacizane bunu tavsiye ederim . Annemin bilgisi doktorların üzerindeydi . Anacığımada sevgiler 😍