pinar5595 50 günlük bebeğim var. 36. Haftasında doğdu. Baş çevresi 32 cm idi. 2500 kilo 45 cm doğdu. Birinci ay kontrolünde 34 cm oldu şimdi 36 cm ama ayımıza göre persantil tablosunda çok geriyiz ve burda bazı yorumları görünce korktum ister istemez. Doktorum bir yorum yapmadı bende buradaki yorumları görmemiştim o zaman sormamıştım doktora ama şimdi tedirgin oldum. Bizim gibi baş çevresi küçük olanlar var mı doktorunuz ne yorum yapıyor
Elifmira49 pinar5595 canım benim kızımda bıngıldağı erken kapandığı için takibe aldılar baş çevresini. Şimdilik iyi gidiyor çok şükğt. Endişelenme
ArasSeda pinar5595 ebe takip alıyor ya onlar söylüyorlar zaten bir sıkıntı olsaydı söylerlerdi normal gibi duruyor ama yine de doktorunuza danışın bizim ikinci ay kontolüne gittiğimizde 3 cm fark etmişti
cicekbahcem pinar5595 bizde 36 da doğduk ama iki hafta gelişimi geriydi çünkü ben geç yumurtlamistim ama.israrla doktorum son adet tarihimi ileri almadı,33 kafa çevresi doğduk birinci ayda 35 olduk aylık iki cm olmalı diye biliyorum bence sıkıntı yok olsa doktor söylerdi
Mom62636362 pinar5595 Şuanki ayından 4 hafta çıkartıp ona göre bakın canım, bebeğiniz prematüre sayılır çünkü. Bu arada önemli olan gelişimin devam ediyor olması her ay 1-3 cm arası artması lazım ilk aylarda. Sizin bebeğinizin ise 2 cm artmış, gayet iyi
Elifmira49 Elifmira49 canım 9 ila 18 ay arası kapanması normal kabul ediliyor. Bizim erken kapandı. Ama baş çevresi büyüdüğü için sorun değil dedi doktorumuz
pinar5595 cicekbahcem doktor bir yorum yapmadı bende hiç sormadım bebek zaten küçüm doğdu kafa küçük olması normal diye düşünüyorum ama burada yorumlar korkuttu beni
pinar5595 Mom62636362 doktorum 36. Haftanın prematüre sayılmadığını söyledi ama bana çok saçma geliyor 39 haftalıkmış gibi hesaplanması sonuçta üç hafta da anne karnında gelişim olacaktı daha
onemorecupofcoffee pinar5595 merhaba yanlis yonlendirmek istemem ama duzenli buyume olmasi durumda sorun olmuyor diye biliyorum. Sorun olsa doktorunuz da belirtirdi bence yine de doktorunuza sorup icinizi rahatlatin tabi
cicekbahcem pinar5595 bakın kardeşimin kemik gelişimi iriydi 7 . Ayda kapandı 4 te diş çıkardı doktor d vitaminini bıraktırdı raşitizm oldu,şu an süper zeka çocuk internete baksan zeka geriliği diyor
cicekbahcem pinar5595 korkmayın hiç aylık büyüyorsa sorun yok,benimdd bir doktor bıngıldak geniş dedi iki doktor normal dedi,herkes bişey söylüyor,hele internet psikolojimi bozdu, küçücük bebek gözüme bakmiyor diye ağladım herşeyin zamanı varmış onu anladım
Mom62636362 pinar5595 Aynen öyle, o yüzden siz düzeltilmiş yaşına göre bakın fiziksel gelişimlerine, şuanki haftasından 4 haftayı çıkarttığınızda düzeltilmiş yaşını bulursunuz. Yani 4 hafta az buz bir süre değil ki koskoca 28 gün
Merimexx pinar5595 benim bebeğim 33+5 te 2 kg 45 cm baş 33cm doğdu 4 aylıkken 39.5 olmuştu bizede çocuk doktoru küçük dedi nöroloji rakibimiz var prematüre olduğu için nöroloji doktoru gayet normal demişti
Halllime pinar5595 saglik ocaginda takip ettirin bende hidrosefali riski oldugu icin orda takibini yaptiriyorum
Mom987 pinar5595 Oglumun dogumdaki bas cevresi 32 cm idi. Şapkasi falan olmuyordu zaten. ayda 35 cm idi. Suan basi küçük 2.5 yaşında 2 yasinda 47 cm idi. Bingildagi 17. Ayda kapandi. Genetik olarak böyle. Doktorunuz da endise edilecek bir yorum yapmadiysa icinizi ferah tutun. Onemli olan duzenli olarak büyümesi.
Merimexx pinar5595 bu arada sizin için notlarıma baktım benim oğlumda 33 cm idi doğduğunda ikinci ay kontrolünde 36.5 imiş
pinar5595 Merimexx teşekkür ederim baktığımız için bizimde 10 gününümüz daha var 2. Ayın dolmasına belki biraz daha büyür ☺️
EceEgemen28 pinar5595 cnm bnm oğlumda 38+1de doğdu 2.300kg 46 cm baş çevresi 32ydi. 1. Ayda 35 ikinci ayda 37 oldu doktor herhangi bir yorumda bulunmadı küçük gelişmemiş vs. gibi haftaya 3.ay kontrolü var bklm ne dicek
Sevda6767 pinar5595 ikizlerim de 36 haftalık doğdular. 33 cm ile doğdular. Her ay not alıyorum. Merak ettim baktım canım birinin 38 diğerinin 38.5 imiş. Hemşire bişey dememisti normal yani