Funda bizim de oyle 5.5 ayligiz bi sorun yok 2 si de inmemisti testislerin bizim ama biri indi dogduktan sonra digeri de iner diye bekliyoruz inmezse de ameliyat diyip korkutmayin kendinizi yarim saatlik kucuk bi operasyon gecirecek sadece rabbim daha buyuk dertler vermesin Allah sifa versin gecmis olsun