Merhaba anneler. 58 günlük bebeğim var emzik almıyor sürekli de emmek istiyor bu kez gaz sancısına dönüşüyor ve ellerini emiyor devamlı bibs marka denedim sevmedi , wee denedim sevmedi Philips avent almalı mıyım ? Onu kabul etti diyen var mı içinizde