Boğazından horultu tarzı sesler geliyor bugün doktora götürdüm ama çok fazla burun akıntısı var dedi 2,5 aylık olduğu için sanırım birşey vermedi sadece serum fizyolojik kullanmamı söyledi. Bunu yaşayan anneler siz ne yaptınız var mı bildiğiniz yöntemler nasıl geçecek bu ?