Derinkusum benim esim de bimin mamasini alalim dedi de bi anda aklima sey geldi hani bim her markanin cakma muadilini yapiyor ve asla asli gibi olmuyor ya hemen onu soyledim ve ön yargili yaklastim belkide iyidir ama bimin kendi ürünlerin asla talit ettikleriyle bir olmuyor( çikolata, pirinç, makarna vs) illa bi lezzet eksigi var