cby23 kızlar merhaba, özel sektörde calısıyorum gecdn hafta doğum yaptım. özel sektörde calısıyorum toplam ne kdr süre süt iznimiz oluyor toplu kullanmak istersek kaç güne denk geliyor bilenler yazabilir mi , tesekkurler sımdıden 🌸
Miniknur Hiç başka izin almayacak mısınız. Ben önce izinlerimi bitirdim sonra hesaplama olacak. 10 aylık oldu son 2 aylık bakcaklar mecbur Günde 1,5 saatten. Sizinki 6 aydan küçük olduğu için günde 3 saat
cby23 Miniknur bunu bilmiyordum 6aydan kücük olunca 3 saatten mi hesaplanıyor? aslında amacım ücretsiz izin kullanmadan uzatabildiğim kadar uzatmak 4 aylık analık iznim ekimde bitiyor daha sonra doktorumdan aylık rapor alabilir miyim kaç kere rapor alma hakkım var acaba bilginiz var mı? daha sonra rapor haklarım bittikten sonra süt izinlerimi kullanırım olur mu bu sekilde ?
biregesevdasi cby23 özel sektörde 2 ay doğumdan önce 2 ay doğumdan sonra analık izni var eğer doğumdan önceki 2 ayı kullanmadıysanız o doğumdan sonrasına ekleniyor toplam 4 ay iznin oluyor. 4 ay iznim bittikten sonrada 6 aya kadar ücretsiz izin alabilirsin
Miniknur cby23 valla doktorunuza bagli o durum rapor verirse verir. Benim cok guzel denk geldi. Yasal izinlerim bitince sirketim kisa calisma odenegine yazdi adimi. 6 ay boyunca kco aldim. Ucretsiz iznim ucretli oldu anlayacaginiz. Sirket sendikali bir ay da dogum yapana ucretli izin veriyormus onu kullaniyorum bu ay. Agustosta sut iznim hesaplanacak ama birsey kalmadi:) eylul sonunda zaten 1 yasinda olacak. Bende eylulde ise baslayacagim :) kisa calisma odenegi bitmeseydi belki isinize yarardi
Ezgiasya Ben 32 haftalık’en çalışmaz raporu aldım 8 hafta öyle 8 hafta da dogumdan sonra devlet veriyor 6 ayda ücretsiz izin aldim
cby23 biregesevdasi yok benım öğrenmek istediğim dört aylık iznimiz bittikten sonra ne kdr toplam süt izni kullanabiliyoruz ? 6aylık ücretsiz izine cıkmak istemiyorum aslında amacım doktorumdan aylık raporlar alıp uzatabildiğim kadar uzatmak en sonda süt izinlerimi toplu olarak kullanabilmek