Ayxan Merhabalar.bugun sabahdan beri oğlumun ateşi var.cokda yuksek deyil şükür 36.7 -37 olarak enib çıkıyor.ates duwurucu veriyorum duwuyor.sonra tekrar oluyor.sizce diwden ola bilirmi yoksa bawka weydendir?
OMG5860 Ayxan bu ateş değil ki benim oğlumun başı genelde 37.5 falan doğduğundan beri öyle vücudu da 36 küsür veya oda 37 oluyo bazen ama ateşli değil yani doktor a sorduğumuzda 38 olmadan ateşli diyemeyiz dedi ben mi yanlış biliyorum bi türlü anlam veremedim buna gerçekten kafam karıştığı için yazyorm
OMG5860 Ayxan bence ediselenmeyin bi huzursuzlugu yoksa ben sağlık ocağına da çocuk doktoruna da sormuştum bebeklerde özellikle baş bölgesinde sıcaklık vücut sıcaklığından daha yüksek olabilir dediler 38 olmqdan ates dusurucu vermemem gerektiğini söylediler ateş düşürücü vermek te ii degil gerçekten bende ilaç olayina biraz temkinli yaklaşıyorum çok gerekmedikce
16102018 Ayxan 37 de değil yani ilaç vermek için ilk etapta üstünü soyun ıslak bez falan o şekilde yapın çıkarsa 37,5 tan sonrası ilaç devreye girer
OMG5860 Ayxan olabilir ev sıcaktr giysisi kalındr yinede endiseniz varsa doktora götürün o en doğrusunu söyler ve boşa ilaç vermemis olursunuz
SevcanEbrar Her ateşi diş belirtisi olarak görmek doğru değil her bebekte ateş olmayabiliyor. Kızımın belirtileri eli sürekli ağzında ne bulsa ağzına götürüyor, salyası çok fazlaydı diş etleri kabardı.
Emirim Oglumunda basi ateşli iki gundur bugün 39u gecti doktora gittik dislerden dedi kanla idrar tahlilide aldi ama sonuclar aksam cikicak