TospikOglusum Mslina biximkide yeri oturup emekliyor istemiyr zirlmiyrm napim elbet bir gün yuruycek cnm
Milagrosoreiro Mslina Canım ben 10 aylıkken ellerinden tutup bütün gün bak abartınız bütün gün yürütüyodum.Zaten kendiside oturmak istemiyordu çok hevesliydi yürümeye.Doğum gününe bi kaç gün kala yürümeye başladı.Sen de sürekli yürüt çok faydasını görürsün.
F-Betul Mslina parmak uçlarıyla yürüyor ayagini yere basmıyor Yürüteç kullanımına bağlı bu durum ortaya çıkıyor bence bir doktora danışın mutlaka önerisi olacaktır.
Bezelyeveannesi Mslina benin oglum daha yasina girdiginde yeni emeklemeye baslamisti 13.5 aylikkende yurumeye basladi