Arkadaslar bu yüzden doktora gitinizmi benim kızimda böyle idi hic uyumuyor ve ağlayan çocuktu artık kendimi geçtim kizima bir şey olcak dedim eşime dedim ki doktora gidelim neymis cocuk agliyor ve uyumuyor diye doktora gidilirmiymis demesi beni çileden çıkardı ben giderim taksi çağırır dedim gidemwSin dedi sonra ben kendimi geçtim bak dedim cocuk gece gündüz böyle ben artık tuvalete onla gidiyorum dedim gittik sonunda iyi ki gitmişiz doktorumdan Allah razı olsun damlarlq ilaçlarla fiillerin düzene girdi oyuzden3 çekmeyin kızlar bunu coxugunuzada çektirmeyin allahim yardimsiniz olsun