Merhaba arkadaşlar 2 bucuk ay oldu sezeryan dogum yaptım ama kanamalar devam ediyor devamlı olmasada 1 hafta hiç gelmeyip iliski sonrasi lekeler halinde tekrar gelmeye başlıyor 1 hafta o şekil oluyor ara ara leke görmeye devam ediyorum aranızda böyle olan oldu mu normal mi acaba doktora görünmem gerekiyor mu ?