Merhaba anneler bebeğim iştahsız kaç gündür damagi kaşınıyor elini ısırıyor biberinu ısırıyor damagini kasıyorum o zaman sevinç çığlığı atıyor xok erken değil mi dîs için jel falan varmış kullanmalı mıyım başınıza geldi mi böyle bı durum çocuk ağlıyor sürekli kaşınıyor diye doktor günümüz üç gün sonra