Ezgi01 Taze_annecik aynen canim gaz yapiyr mama ama emmesi tabiki en guseli ilk 6 ay sadece anne sutu die bosuna demiyorlar.rabbim sifasinu versin yavrularimiza ins.surekli sagmakta zor sizin icin allah yardim etsin ins sutunuz bollasir