Tkn Ek gıda yeni geçtik ne verirsem ardından hemen kaka yapıyor yediğini çıkarıyor hemen ilginç geldi bana normal mi bu durum kızlar yoksa bağırsaklar alışamadığı için mi
Dtbrc Tkn bizimde öyleydi 8 aylık bir haftadır yapmıyor belkide artık alıştığı içindir bende çok şaşırıyordum yemek yerken niye yapıyo hep diye