Kızlar 4.5 aylık bebeğim kakasını yapmakta zorlanıyor iki gündür. Bende bugün fitil verdim ama yarısını verdim. 5 dk sonra küçük katılaşmış kakayla(çok az ama) filtili geri çıkardı. Hala ağlıyor. İşe yaramadı mı acaba tekrar mı versem? Bilgilendirir misiniz?