50 günlük bebeğim var. Sab simplex gaz damlası ve maflor kullanıyorum. Sab simplexi doktor günde 4 defa 15 damla yazdı ama ben günde 3 defa 10 damla kullandım. Gaz problemimiz çok fazla olmaya başladı bebeğim emerken karnı gurulduyor ve başlıyor ağlamaya. Doktor sab simplex iyidir ondan devam et 15 damla kullan dedi ama ben biogai marka olana geçmek istiyoruö. Biogai dan memnun kalan var mı? Kaç damla kullandınız onu kullanınca mafloru bırakmam gerekir mi