Ayyy uykusu var ama resmen direniyor uykuya 😞 hiç bu kadar ağladığını bilmem. 2-3 hafta sürüyormuş bu. Aslında 3 buçuk aylık ama belirtilerine baktım bu yani başka açıklaması yok gözleri kapalı ağlıyor o kadar uykusu var. 45 sürüyor ve bi anda uyuyor uyuması 2 dk falan sürüyor o kadar eziyetten aonra 😂 normal de yanında yatıp piş piş yaparım uyur. Ama asla uyumuyor öyle kucağımda sallıyorum ayağımda sallıyprum. O düzeni hiç bozmasam mı acaba? Ayakta sallamaya alışır mı?