Solocann toplanalım, sarılıp ağlayalım 😭 19 aya 20 gün kaldı, ben tükendim. direk 4 yaşa geçiş yapmak istiyorum. ne kadar sağlıksız şey varsa yiyo, önüne sebze koyunca 1 saat karşısında şebeklik yaparak yediriyoruz. 10.7 kilo, bütün gün 2 dk oturmama müsade etmiyo. ne söylersem söyliyim ilk önce parmağını kaldırıp hayır işareti yapıyo. yalvar yakar ikna ediyorum. bi de bu ara istediği olmayınca bağırıp çağırıp yalandan ağlama çıktı. sakin sakin geçmesini bekliyorum, ama içimde fırtınalar kopuyo ☹️