Benzer bı post acmistim ama fazla yorum alamadim o yüzden tekrar açtım…
13 gün önce normal doğum yaptım dikişlerim var kanamam nerdeyse bitti saylr çok çok az oluyo dikislerimde akıntı felan yok akinti varsa intaap enfeksiyon diolar ama benim dikislerimde sadece aşırı ağır bı koku var bide mavi dikiş ipleri beyaz sarımsı bı renk olmuş sizce nedeni ne normal mi?