ebbzek Esmece Tema vakfı bağışlarımızın orman müdürlüğüne aktarıyor. Orman müdürlüğü de yangın uçaklarını mühürlüyor. Bilmem anlatabildim mi? Sorgularken bişeyleri 2 kere düşünseniz?
Esmece ebbzek Duyar kasmaya gerek yok herkes elinden geleni yapar siz burası için yaparsınız ben tema vakfina yaparım he olaki gerçekten böyle bir proje hayata geçer Allah izin verirse bizde en başta çocuklarımız ve geleceğimiz için en önde yerimizi alırız
Sakura-chan ebbzek tema vakfına para yollamaya falan gerek yok. Ormanın yangın uçaklarını mühürlediği de yok. Her sene ihale edilip alınan helikopter uçak sayısı bellidir. Ha ihaleyi THK almış ha başka biri orman müdürlüğü ona bakmaz. Devletin ormana verdiği bütçe neyse o kadar uçak helikopter alınır zaten .
Alparslan_annesi19 adm babam ormancı benim bende katılıp yardımcı olmak isterim 🙏 2 tane şehit olan itfayeciler babamın en yakın arkadaşı hemde iş arkadasiydi tüm kalbimle ben de katılmak isterim projeye elimden gelenin fazlasını yapmaya calisarak 🙏
gizemito HappyKids Tabiki, seve seve elimden ne kadarı gelirse her türlü desteğe, yardıma, projeye varım, minik doğa sever oğlumla birlikte varız 🥰
Derya_Kuzusu @HappyKids Mümkünse her ilde olmalı.. Burada kim hangi ilde aktif olarak katılabilecek sayı alınsa.. İnanıyorum ki çok gönüllüsü çıkacaktır. Kocaeli den artı 3 diyelim 🙌🏻
sherlock_mom Miniksncp Bunu bende düşündüm araştırdım ama maalesef ceviz,zeytin vb ağaçlar havayı çam ağacı kadar temizlemiyormuş zaten biz dikmesekte toprağın altındaki canlı kökler ve tohumlar tekrar yeşericekmiş😊
sherlock_mom @76#13810769 evet bunu bende araştırdım 250 hastalığa tedavisi var ve sayamayacağım bir sürü faydası ama maalesef çoğu ülkede yasaklanmış yapraklarını kurutup rahatlıkla uyuşturucu yapılabiliyormuş dikmemek yerine çok ağır şartlar koysalar keşke
YavruAslanArden adm düşünceleriniz çok güzel umarım gerçekleşir bende çok isterim ama o kadar zaman yaratabilir miyim bilmiyorum maalesef ama destek olmaya çalışırım
YavruAslanArden HappyKids yapılması gereken şeyi tam anlamıyla açıklayabilirseniz en azından zaman yaratma konusunda ona göre hareket edebilir yoğunluğumuzu ona göre ayarlar ve katılım sağlarız. Sonuçta çok güzel bir proje ve yorumları okuduğum kadarıyla hemen hemen herkes katılmak istiyor. Projeyi düşünmüş olmanız adına çok teşekkür ederim şimdiden.
Agustosbocegi HappyKids keşke nasıl olacağını biraz anlatsanız katılacağımızı ona göre belirlesek çünkü ben karadenizdeyim her yer ağaç bi fidan alıp biyere dikemem ama siz yanan yerlerde bi happy mom ormanı icin alan izni alıp fidan dikcekseniz bunun için maddi destek lazımsa seve seve katılmak isterim
Alperenmustafaninannesi HappyKids peki bu süreç nasıl ilerliyecek yani katılmak isteyen anne ilgilenecek dediniz ya nasıl olacak bu ayrıntı varır işiniz lütfen katılacak anneler neler yapmali