balbocegimmm Kizlar adetim hic gecikmez bnm..ama bugün adet olmam gerekirken olmadım. İlk hamileligim cok kötü ve hastanede geçti bebegim.rahatsiz suan ve ilk hamileligimide 2 gü geçmişken ogrendim. Dua edin hamile olmayım ya
Lnr123 balbocegimmm canım aynı durum ben de de var adetim hiç gecikmezdi 40 ım çıkınca da hemen adet oldum şimdi gecikti korkuyorum benim de bebeğim 7 aylık ya ahrılarım var kaç gündür ama olmadım daha
Bsrkdr balbocegimmm Şuaj bende 10 gün gecikti bebeğim 3 aylık ilk iki ay oldum bende korkmuyo değilim ama olur dediler
balbocegimmm Lnr123 bnde aynıyım ağrım var hafiften birde midem kötü. Manavgatliyim olayları biliyorsunuz evimiz tarlalarını araçlarımız herseyimiz yandı üzüntüden oldu saniyordum. Dun uygulamaya bi baktim adet olma günümmüş halbuki hic aksamadan. Erken olurdu gec olnazdi
Lnr123 balbocegimmm Allah yardımcınız olsun canım dualarımız sizinle ormanları yakanlar gün yuuz görmesin diri diri yansınlar inşaqllah beter olsunlar