BademsMam Ben yaptırdım. 2017 yılında. İnstagram doktor serbülent güzey. O zaman 6500₺ di şimdi 20.000 küsürlerdeymiş fiyatlar. Hem küçültme hem dikleştirme olarak 80B yaptı göğüslerimi. Ameliyat 4,5 saat sürdü. Sonrasında ne ağrı be bişey. Eve araba kullanarak döndüm. Çokta güzel hatta. Hatta dikiş izi vs göze batan hiç bişey yok bende. Meme uçları hiç kesilmemiş gibi mesela. Şimdi ikince bebeğimi doğurdum. Büyüyünce biraz sarktı ama asla o ameliyat öncwsi haline dönmedi şükür. Kilo veriyorum. Küçülsün belki sadece dikleştirme ameliyatı olurum tekrar. Benim ameliyat kolay geçti diye hevesle annem başka doktora oldu. Yaş 58. Katliam. Ucuz etin yahnisi yenmiyo sözünü yaşadı. Bu sene 12.000₺ ye oldu. Meme başları tutmadı canlı canlı dikildi yara için makina bağladılar evde onunla dolaştı. Bir felaketti inanın. Göğüslerinide berbat etmişler. O yüzden doktor iyi olacak parayada kıyacaksınız