17 günlük bebeğim sabah uyandığından beri hiç uyumadı birkaç gündür hep böyle. Sürekli emmek istiyor. Memeyi bıraktığı an ağlamaya başlıyor ve asla uyumuyor. Doymuyor olamaz çiş kaka sayısı normal. Gazını da çıkarıyorum. Ne yapabilirim çok çaresiz w gerçekten 😔