elcn4139 ben de aynı şeyi düşünüyordum ama hafif hafif yapınca birşey olmuyor. benim oğlum çok şükür hiiç ağrı çekmedi, anlamadı bile. calpolu verin, rahatlatsın gazını da yavaşça cıkartın. çook geçmiş olsun. ben çok üzülmüştüm ay kesik izi olacak vs diye. şuanda iz bile belli değil. çok basit bir ameliyatmış. sütünüz varsa bol bol süt verin