Adababy gelmelerinden yana asla değilim hatta içimde korku bile var kıyımcı bir millet diye duydum ama sunu izledim hep erkek olma sebebi 1 ay 28 günlük bir yol gelecekleri için kadın ve cocuklar buna dayanamaz diye önce erkekler gelmiş işe baslayıp düzen kurup aileleri öyle alacaklarmıs yani ellerinde bir poşet ile gelme sebepleri buymus birde kadın ve cocuklarda varmıs ama cok az. Ya düzgün millet olsa geldiklerinde gerçekten su zenci satıcılar gibi namuslu uslu dursalar ekmeklerine baksalar gelsinler ama yok gelen burda cibgirlik peşinde