dominantteyze ben ilk doğum yaptığım zamanlar ayağa bile kalkamiyordum kaynanam mama yapıyordu ve mamanin ağzını hep açık bırakmış poşetiyle yani ben 10 gün sonra anca ayağa kalktım ve bi baktım ki mama şekerlemis bi tuhaf olmuş hemen attım çöpe sonrasında her mamayi cam kavanoza koyup ağzını kapattım. O 10 gün bebeğim bozuk mama içti insan bi kapatır off yine stres oldum ya