zuhal_ Merhaba hanimlar 39 gun once sezaryen oldum, yaklaşık 2 haftadir kanamam yoktu ama son 3 gündür kanamam var. Kanamalar en fazla kac gun surer🙄
Tgbalmila zuhal_ benimde öyleydi canım normalmiş sezeryan oldum bende akıntılarla beraber 60 gün sürdü
Gamzeburkan zuhal_ valla ben 40 günden hemen sonra oldum emzirmek regli etkilemedi bende belki sizde de öyledir ☺️