2021mom Bebeğim emmiyor sağıp veriyorum yetişemediğim zaman mama veriyorum şimdilik HUMANA ile başladım kullanıp bi şikayeti olan var mı ? Açıkçası HUMANA ve SMA arasında kaldım ??