Beyzza bence gaza bir faydası olmadı tadını cok sevdiğimden hala ara ara içerim😁 gaz için sab simplex kullandık ama bunlar hep hafifletici şeyler ya illaki o gaz oluyor yani biraz büyüyüp hareketlenip kendi kendine çıkarınca rahatlıyor. Sanırım daha küçük bebeğiniz böyle bacaklarını falan hareket ettirin ara ara o tarz şeyler de iyi geliyor