Merhaba sevgili anneler,
Kızım henuz 3 ay 6 günlük fakat 1,5 haftadir diş sancısı yaşıyoruz. Henüz elinde tutma becerisi olmadığı için diş kasıyıcı eline tutustursakta ağzına götüremiyor biz ağzına götürsek de kazıyıcılar kocaman ağzı minicik kaşıyamadı yavrum. Hep elleri ağzında. Eldiven şeklinde diş kasiyicilardan aldık ama o da olmadı arkadaşım meyve süzgeci dedi ama henüz 3 aylık bebege meyve veremem ki. Bu kadar erken başlayan anneler siz ne yaptınız bildiğin aglama krizine giriyor çocuk çaresiz kaldık yardım önerilerinizi rica ediyoruz :(