Arkadaşlar bebeğim 8ay 6günlük kndini bildi bileli herşey istio biri bişy yiyip içerkn asla rahat vermiyo yapışıyo resmen gördüğü bütün yiyecekleri istiyo tokkende açkende bütün bebekker bu aylarda bölemi gerçekten korkmaya başladm lütfn bu durumu yaşayan varmı yazabilirmi napmam gerekio kafayı yemek üzereyim 😔