Yusufegemom
kesinlikle ve kesinlikle kameralı birşey olsun. İnanın hayati boyutta faydası var. Allah esirgesin yüzüne birşey kapatsa veya düşmek üzere olsa ses çıkarmayabilir ama kameradan görüp hemen koşarsınız. Ben kaç kez düşmekten kurtardım. Bütçeniz çok değilse ve akıllı telefon kullanıyorsanız xiomi 360 derece dönen kamera çok çok iyi. Ben bundan üç ay önce 250 liraya aldım. Ancak onu oturma odasında sabit kamera olarak kullanıyorum. Eğer seyyar birşey isterseniz yine milyarlar dökmenize gerek yok ebebekten wewell markanın ufak bir kameralı telsizi var. Küçük gibi ama çok çok yetiyor. Yine iki üç ay önce 500 küsür gibi birşeye almıştm. Sözde ikisinden birini iade edecektim ama ikisinden de ayrı ayrı memnun kaldım vermedim. Versem xiomiyi verirdim wewell dururdu çünkü bu daha ilkel bir cihaz, basit bir kullanımı var ve internetsiz çalışıyor. 300 metre çekim alanı var. şimdi baktım şuymuş aldığım. Çok memnun kaldığım için herkese önermek istedim bebeğim yaklaşık 4 aylık, bu kamera elim kolum gibi. Ev küçük de olsa ses gitmesin de uyanmasın vs diye kapısını örtecekseniz yine de gerekiyor yani
WMV815 Dijital Bebek İzleme Cihazı