Mavis89 Merhaba anneler, 19 aylık kızım var bu ara gündüzleei uyumamak için aşırı ağlıyor aşırı ama yani kendini yerden yere atıyor uykusu olsa dahi, acaba gündüz uykusunu bırakacak mı ne dersiniz sizin çocuklar nasıl bıraktı bunu nasıl anlıyorsunuz
ikizbabymom Mavis89 geçici bi durum olabilir henüz öğlen uykusuna ihtiyaçları var dönem dönem uyku gerilemesi yaşıyolar
Tuba Mavis89 akşamları daha erken yatmaya başladı.. gündğz uyurken akşam 10-11 arası yatıyordu, gündüz uykusunu kesince akşam 7-9 arası yatmaya başladı. Sabah da 7de kalkıyor o değişmedi🥰
Mavis89 Tuba teşekkür ederim cevabınız için bizim kızın gece uykusu zaten bölük pörçük bi de gündüz uykusunu bırakırsa vay halime 😊
Tuba Mavis89 Benimki gündüz uykusunu bırakınca geceleri daha iyiyi uyumaya başladı, onunla bi alakası yokki🥰 her bebeğin kendine göre zamanı vardır ama elbette