Zey1844
Ben o ateşi ağrıyı 10 gün çektim. Ameliyatta enfeksiyon kaptığım için. Hatta 5 gün jastanede yattım ateşin nedenini bulamadılar. Kan değerlerimde bi değer çok yüksek çıkıyormuş ama sebebi yok enfensiyon var. Chech-up da temiz çıktı. 20 gün sonra kendiliğinden geçti agumentin ve ağrı kesici kullanmıştım. Sizde ihmal etmeden hastaneye gidin ben ilk eve geldiğimde gitmemiştim daha çok kötüleştim. Tabi mastit olma ihtimali de car göğüsleriniz sert mi ağrı sızı var mı onu da kontrol etmeniz lazm