Hanımlar bebeğim 45 günlük oldu şimdiye kadar 2 satte bi 3 saatte bir veriyordum 60 cc süt yada mama neyse doktor araları ac dedi4 saatte vi 90 versem diye dusunuyorum azmi siz nasıl besliyosunuz yada besliyodunuz ben emziremiyorum meme reddinden lütfen yardımcı olun 🍼😇