İyi günler arkadaşlar acil yardımınıza ihtiyacım var delirmek üzereyim bebeğim 1 haftadır deli gibi gece gündüz ağlıyor bu arada bebeğim 2 ay 18gunluk ne emiyor ne uyuyor ne duruyor sadece ağlıyor hic bir şekilde avutamiyorum sağlık ocağına götürdüm iki gün oluyor fitil verdiler birde kulak damlası ama hala bir etkisi yok memeye geldiği an agliyor ayriyetten zaten gazlı bir bebekti biogaia kullanıyoruz ama yapmadığım şey kalmıyor hiçbir şekilde susmuyor biryerine birşey batmış gibi ağlıyor çok çaresizim lütfen fikirlerinizi açığım neden böyledir açlık tanmi acaba beni doğru düzgün emmiyor zorla iki dakika sadece sürekli elini emiyor belli aç ama beni emmeye geldiği an agliyor