Kızlar sezeryan olalı 16 gün oluyor ve göbeğim hala hamileymişim gibi duruyor. Henüz 10 kilo verdim. Doktorum korse kullanımını önermedi ama çevremdeki herkes de kullanıp yararını görmüş. Sizin tavsiyeleriniz neler? Korse kullanıp göbeği giden var mı, ne kadar süre sonra kullanılır?