Esmos26 canım ben de Boluda yaşıyorum kızım var 7,5 aylık ben Zekeriya beye götürüyorum Ahmet Kayayı da duydum ama randevu olayı sıkıntı devlet hastanelerinde her zaman sıra alamiyorsun bir de doğum yaptigimda zekeriya bey bakmıştı ben ilgisini yaklaşımını sevdim istediğim zaman da siŕa alabiliyorum. Ozel hastanelere karşı antipatim olmuştur her zaman çok verim alamıyorum ben devlet hastaneleri hem daha tecrübeli hem de imkanları daha fazla bana göre