Ben uç gündür pozitif çıktım 15 aylık oğlumu emziriyorum foktaydın ekibi emzir dediler çiğ maske eldiven ile emzirdim hep ama bu sabah oğlumda ateş haksızlık var ilik duş aldırdık colpol verdim ama düşüp tekrar çıkıyor ne yapmalıyım lütfen bilgisi olan yazar mi bir şey olur mu oğluma Allahim hepsini koruyup şifa versin onada kendi agrilarimi unuttum benim yüzümden oda hastalandı 😔