Babyalina Mrvee6 sleepy kullanıyorum baştan beri. Bir kere pişik oldu onda da sleepy nin ıslak mendilini kullanmıştım o pişik yaptı. Sudocrem le geçirdik başka da olmadı
Esra357 Mrvee6 ıslak mendil kullanmayın ben pamugu ıslatıp siliyorum sık değiştiriyorum her seferinde mustela krem suruyorum
changeyourlife Mrvee6 sleppy kullanıyorum doğduğundan beri hiç pişik yapmadı ıslak mendil vs kullanmıyorum pamuk kullanıyorum mustela pişik kremi de az bi kızarıklık neresine sürersem hemen geçiriyor tavsiye ederim