Bebeğim 35 günlük ve sürekli uyuyor. Yedirmek için de ya zor uyandırıyoruz ya hiç uyanmıyor. Doktor acıkınca uyanır dedi ama bıraktığımda 4-5 saat uyuyor en az benim de içim rahat etmiyor uyandığında da zaten kısa bir süre sonra tekrar uyuyor. Huyu mu böyle bir sorun mu var yoksa Allah korusun ne yapacağımı şaşırdım…🥺