2maviboncuk Bugun sağlık ocağındaydım kadınlar aralarında konuşurken duydum ağustostan sonra aşı olmayanlar aşı ücretli olacakmış 400tl ye merak ettim doğruluğu var mı ki? 😏
DilaraYigit1 2maviboncuk Bence yalandır, zaten bir sürü olmak istemeyen var ve hükümet herkesi aşılamaya çalışıyor şuan
hunilimomm 2maviboncuk bence yalandır zaten paralı olda da yine vurdurmayan vudurmaz 😂 sırf paralı olucak diye onların da vazgeçeceğini sanmıyorum
2maviboncuk DilaraYigit1 Banada öyle geldi böyle bi söylem varsa bile olmak istemeyenleri teşvik içindir diye düşündüm ama bunları işi belli olmaz 😄
2maviboncuk Dilaramina Banada öyle geldi ama kadınlar çok ciddiye almışlardı benide şüpeye düşürdüşer 🙈
2maviboncuk hunilimomm Ben vuruldum ama eşim vurulmak istimiyor güvenemiyor paralı olduğunu duysa hiç vurdurmaz 😄 ama zorunlu hale getiricekler o kesin aşı olmayanları otobüse veya toplu alanlara almıycaklarmış nekadar doğru bi tutumda onuda bilemedim ama zamanla neler olacak görücez bakalım
hunilimomm 2maviboncuk bende daha yeni vuruldum ilk dozu normalde istemiyordum ama vakalar arttı iyice